Organisatie en Partners

De Bouw is een initiatief van Stichting de Loodsen in samenwerking met Buurman. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met ons via debouw@stichtingdeloodsen.nl of 010 411 66 93.

We zijn nog op zoek naar vrijwilligers voor festival de Bouw. Interesse om mee te helpen? Kijk voor meer informatie op vrijwilligers.stichtingdeloodsen.nl/.

Stichting de Loodsen

Stichting de Loodsen is een flexibele evenementen organisatie met Rotterdam als thuisbasis. Wij organiseren zelf onder andere de Pleinbioscoop en Djemaa el Fna – Eetplein Rotterdam. Daarnaast ondersteunen we projecten op het gebied van organisatie en productie zoals Circusstad Rotterdam, Rotterdamse Dakendagen en ZigZagCity.

Buurman

Buurman Materialen verzamelt en verkoopt restmaterialen van lokale bouwplaatsen en industrie. In Buurmans Werkplaats staan werkbanken, per dagdeel te huur.

De Frikandel

De Frikandel is een Rotterdamse oefenruimte. Gezellig, goeie apparatuur, goedkoop en een emmer kikkers. De Frikandel verzorgt voor de Bouw de muziekprogrammering.

Rotterdam viert de stad!

Het evenement is een onderdeel van Rotterdam viert de stad!  Bekijk het gehele programma op www.rotterdamviertdestad.nl

Disclaimer beeldmateriaal:

Het fotomateriaal dat we hebben gebruikt voor deze website valt onder de creative commons of is afgekocht bij de rechthebbende organisatie.

Partners: