Muziekprogramma op de Bouw

Zaterdag 23 juli:

15:00 uur: Surface Noise

Surface Noise uit Rotterdam is een band die op eigenzinnige wijze de rijke erfenis van The Beatles en The Beach Boys in een modern jasje steekt. Klinkt hoogdravend, maar dat valt gelukkig wel mee. Naast het in de weer zijn met analoge synthesizers, fuzzy gitaren en het uitwerken van koortjes, doet het vijftal niets liever dan discussiëren over welke Thunderbird het tofst is.

Surface Noise
16:00 – 22:00 uur DJ Roccalberti

Roccalberti is geen onbekende in de soul-DJ wereld. Opererend vanuit Rotjeknor knalt deze baas al jaren de ene partystamper na de andere op de platenspeler.

DJ Roccalberti
20:00 uur Half Way Station

Half Way Station is pure chemie op het podium: ze vormen elektrische gitaar en psychedelische synth-drones om tot hun eigen, herkenbare stijl, zowel energiek als soulful. Met daarboven op nog het intense stemgeluid van de leadzangeres Elma Plaisier.

Half Way Station

Zondag 24 juli:

15:00 uur:  Maja Fietsclub

Maja Fietsclub is de beste band van dit Universum en alle andere Universa ook trouwens, inclusief Hilversum en Hendrik Ido (Oostendam Schildmanskinderen Groot en Klein Sandelingen) Ambacht

Maja Fietsclub
17:00 – 22:00 uur: DJ JC Hunter S. Thomaz

between Jazz n blues, then kicked into rock n roll,

till u wake up in garage and get some punk spit in your face

before going to bed in bits of sick of the contemporary hi and lo-fi trash..

DJ JC Hunter S. Thomaz
20:00 uuur: Choca Alcazaba Quartet

Alles in een Jazzjas met lange grooves, met vleugjes Afrika, vuur en rook, passie, eindeloosheid, leven, tijdloos en een oorspronkelijk geloof in de magie van muziek, Holy Music.

Choca Alcazaba Quartet

Dinsdag 26 juli:

20:00 uur: The Lowlands of Holland

The Lowlands of Holland is een Ierse/Schotse folkband uit Nederland. Ze spelen bekende songs, ballads, jigs en reels (denk aan nummers vanThe Dubliners, The High Kings en The Pogues) waarbij de Ier in ieder mens naar boven komt!

The Lowlands of Holland

Woensdag 27 juli:

20:00 uur: Ricky de Sire

Poëtisch, maar zonder een blad voor zijn mond te nemen, drijft singer-songwriter Eric de Boer (alias Ricky de Sire) de spot met verkreukelde liefde, oerdriften, perversiteit, geestesziekten en de maatschappij. Dit resulteert in controversiële Nederpop.

Ricky de Sire

Donderdag 28 juli:

20:00 uur: Who is Dave?!

Who is Dave?! maakt instrumentale muziek die de grenzen opzoekt tussen uiteenlopende muziekstijlen. Experimentele muziek waarin het gebied verkend wordt dat zich afspeelt tussen Jazz Fusion, Funk, HipHop en Afrobeat.

Who is Dave?!

Vrijdag 29 juli:

17:00 uur tot 22:00 uur: DJ Soulbird

Dj Soulbird creëert een warme zomerse sfeer met haar plaatjes van over de hele wereld en van alle tijden. Afro- beat, balkan beats, funk, cumbia, jazz, ska, electro swing en nog veel meer!

19:00 uur: ZangExpress

ZangExpress treedt op met het ‘Dit is de Stad lied’ featuring Lady Shaynah!

20:00 uur: Crying Boys Café

Crying Boys Café is a rhythm breathing four-piece band. Driven by despair as much as by dancing. Their music is love for what’s beyond words, a celebration of sadness

Crying Boys Cafe